(點選欣賞)
最近在電視上又看到了洋片女郎俱樂部

除了片中角色們惹火外

歌曲也是透過這影片一炮而紅的產物

其中我最愛的一首歌就是

The Right Kind Of Wrong-LeAnn Rimes

動感又句句深植人心
 
The Right Kind Of Wrong
Lyrics:Diane Warren Music:Diane Warren

I know.....
I know all about,
我知道所有
Yea about your reputation
Yea 關於你的名譽
And now it's bound to be a heartbreak situation
並且它現在一定是傷心欲決的情況
But I can't help it if I'm helpless
如果我是無能為力我無法幫助它
Every time that I'm where you are
在那我是時候你是的地方


You walk in and my strength walks out the door
你進來並且用我的力量走出門
Say my name and I can't fight it any more
說我名字讓我無法再與它戰鬥
Oh I know, I should go
噢I 知道, 我應該去
But I need your touch just too damn much
但我需要經常與你接觸
Lovin you, That isn't really something I should do
喜歡你, 那不是真正地我應該做的事
I shouldn't wanna spend my time with you ya
我不應該想要花費我的時間與你相處
Well I should try to be strong
我應該設法堅強
But baby you're the right kind of wrong
但愛你是種正確的錯誤
Ya, baby you're the right kind of wrong
Ya, 愛你是這種正確的錯誤


It might be a mistake
這也許是差錯
A mistake I'm makin'
我出了差錯
But what your givin I am happy to be takin
但什麼是你給我的愉快
Cause no one's ever made me feel
沒有人嘗試我的感受
The way when I'm in your arms
當我在您的胳膊裡


They say your somethin I should do without
他們說我應該繼續當個無名小卒
They don't know what goes on
他們不知道我為什麼要繼續
When the lights go out
當燈熄滅
There's no way to explain
沒有解釋的方式
All the pleasure is worth all the pain
所有痛苦值得變成樂趣
Lovin you, That isn't really something I should do ya-hey
愛你, 那不是真正地我應該做的事ya 嘿
I shouldn't wanna spend my time with you ya
我不應該想要花費我的時間與你相處
Well I should try to be strong
我應該設法堅強
But baby you're the right kind of wrong
但愛你是種正確的錯誤
Ya, baby you're the right kind of wrong
Ya, 愛你是這種正確的錯誤


I should try to run but I just can't seem to
我應該設法跑但我似乎 無法做到
'Cause every time I run your the one I run to
因為在我跑的時候你在我身旁
Can't do without what you do to me,
我不能沒有對你付出
I don't care if I'm in to deep yeah
我如果不關心你那是我深愛你呀 

--------------------------------------------------------------
走在這路上

多少人在愛情裡跌跌撞撞

多少人在愛情裡勇往直前

多少人在愛情裡遍體鱗傷

多少人在愛情裡付出一切

多少人在愛情裡渴望回應

只因為一句話

baby you're the right kind of wrong
寶貝愛你是種正確的錯誤
arrow
arrow
    全站熱搜

    兔拉芯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()